Darabszám: 0 DB
Ár összesen: 0,00 Ft

A komposztálás szakértője

KATEGÓRIA

Konfigurátor
Nyomtatás

Érvényes 2014.08.14.-től

 

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok, információk

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

3. A kínált termékek kategória besorolása

4. Rendelési információk ismertetése

5. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

6. Rendelés lépéseinek bemutatása

7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése

8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

9. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

13. Adatkezelési nyilatkozat

14. Jogorvoslati lehetőségek

15. Egyéb rendelkezések, információk

16. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

 

1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: JRK Waste Management s.r.o.

Székhely: 811 09 Bratislava, Slovakia, Grösslingova 17.

Telephely – üzlet cím: 841 02 Bratislava, Slovakia, Gallayova 11.

Panaszkezelés cím: info@kerti-komposztalok.hu

Adószám: SK2022976868

Cégjegyzék szám: 45 423 237

Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-74069/2014, NAIH-72975/2014, NAIH-72976/2014

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Bratislava I. Járásbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus levelezési cím: info@kerti-komposztalok.hu

Telefonos elérhetőség: +36 20 945 9666

Szállítási partner, partnerek megnevezése: FHB Group s.r.o.; GLS General Logistics System Slovakia

Személyes átvételei lehetőség: nincs

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: igen, 9-16 óra között

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-3 munkanap

Webáruház domain: www.kerti-komposztalok.hu

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Webáruházban komposztáló edényeket és silókat, aprítógépeket, komposztáláshoz szükséges hasznos kiegészítőket forgalmazunk. Termékeinket az oldalunkról közvetlenül, a megrendelőlap kitöltésével tudja megrendelni, vagy a megadott elérhetőségeink valamelyikén a megrendelés adatainak megadásával. Személyes átvételre nincs lehetőség.

A megrendeléssel automatikusan elfogadja az áruszállítással kapcsolatos kereskedelmi feltételeket. Az adásvételi szerződés tárgya a rendelésben pontosított termék. Az értékesítő elektronikusan kapja meg a vásárló hozzájárulását.

 

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

- HOBBY komposztálók

- PROFI komposztálók

- PRÉMIUM komposztálók

- Komposztáló SILÓK

- Rotációs komposztálók

- Kerti aprítók

- Beltéri komposztálók

- Hasznos kiegészítők

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

4. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

 

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9:00-16:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Az automatikus megrendelés-visszaigazolást követően ügyfélszolgálatunk minden esetben 48 órán belül, vagy legkésőbb az 48 óra leteltét követő munkanapon telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. A JRK Waste Management s.r.o. a jogszabályokban előírtak alapján köteles 48 órán belül visszaigazolást küldeni a megrendelésről. Amennyiben nem küldünk 48 órán belül visszaigazolást, úgy a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

 

6. Rendelés menete

1. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, majd helyezze a kosárba

2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.

3. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

5. Megjegyzés beírása (Pl: a termék színét illetően, segítség a szállításhoz)

6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

7. Az adatok megadását követően a "Megrendelés rögzítése" gombra kattintva tudja véglegesíteni megrendelését, ezután azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat.  Szükség esetén visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.

8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

9. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

 

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

 

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.

 

7. A megrendelt termék díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, vagy a megrendelés visszaigazolása után banki átutalással kell teljesíteni attól függően, hogy milyen fizetési módot választott.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. A vásárló köteles a terméket a szállítótól rendben átvenni, leellenőrizni, hogy a csomagolása nem sérült, a csomagok száma megfelelő-e, és amennyiben bármilyen sérülést talál, azt azonnal jeleznie kell a szállítónak. A szállítólevél aláírásával a vevő elismeri, hogy a szállítmány minden fent megadott kritériumnak megfelelt. Esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. A későbbiekben semmilyen reklamációt nem áll módunkban elfogadni, ami a csomagolás sérültségére hivatkozik. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja nem változik.

 

 

8. Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS csomagküldő kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a konkrét időpontra (pl. 15:30) nem kérhető a szállítás, csupán konkrét munkanapra. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

Szállítás a GLS csomagküldővel:

- A szállítási idő alapesetben egy nap.

- A megrendelő telefonon kap értesítést a szállítás napjáról

- A szállítás napján a futár értesíti Önt a megadott telefonszámon a szállítás várható idejéről

- Amennyiben a futár nem tudja Önt elérni, úgy ingyenesen megkísérli a másodszori szállítást. Ha a megrendelőt nem érhető el telefonon, úgy a csomag egy raktárban kerül tárolásra, melynek újbóli szállítását az ügyfélszolgálat felhívásával kezdeményezheti.

- A megrendelő az alábbi címen követheti csomagját az egyedi azonosító megadásával: http://online.gls-hungary.com/search_stat.php?Lang=1

- A futár az átvevő azonosítását a helyszínen végzi el

- A csomagok automatikusan biztosítva vannak maximum 50.000 Ft értékig

 

 

9. Házhoz szállítás díjszabása

A termékek kartondobozba csomagolva kerülnek szállításra, mely véd az esetleges sérülésektől. A szállítási és kezelési költség 1 800 Ft. Amennyiben a házhozszállítás díja kedvezmény keretében változik, arról Webáruházunkon teszünk közzé tájékoztatást.

Egyéb termékeink szállítását díjmentesen vállaljuk, amennyiben komposztálót, komposztáló silót vagy darálót is rendel. Csak egyéb termékeink rendelése esetén a szállítási és kézbesítési díj 1800 Ft.

 

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

 

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

 

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a JRK Waste Management s.r.o. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a JRK Waste Management s.r.o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

3. Jótállás és garancia

Hibás teljesítés esetén a JRK Waste Management s.r.o. jótállásra köteles.

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Az általunk vállalt jótállási idő megegyezik az általánosan érvényben lévő jogszabályokban kötelezetteknek. Eltérő rendelkezés esetén termékeinkre 24 hónap garanciát vállalunk. A jótállási időszak a számla kibocsátásának napján indul. Garanciát kizárólag a JRK Waste Management s.r.o.-tól közvetlenül megvásárolt termékekre vállalunk.

Garanciát gyártási illetve egyéb sérülésre vállalunk. Az egyéb sérülés olyan hiba, amely nem az alábbiak okoznak: nem rendeltetésszerű használat, a használati utasítás nem megfelelő betartása, mechanikai sérülés, elhasználódás, természeti katasztrófák (pl. villámcsapás, tűzkár...).

A jótállás nem vonatkozik mechanikai sérülésekre. Az eladónak jogában áll visszautasítani a jótállási igényt, amennyiben egyértelmű a jótállási feltételek kijátszását célzó manipuláció (termék szándékos rongálása, szállítólevél meghamisítása, stb...)

Az igény benyújtását követő újbóli szállítást a megrendelő köteles kifizetni, abban az esetben is, ha követelése indokolt. Jogos panasz esetén az eladó a javított terméket saját költségén szállítja.

A termékünkre érkező panasznak tartalmaznia kell a kár részletes leírását.

Az eladó vállalja a termék javítását, amennyiben a kártérítési igény megfelelő formában lett beadva. Az eladó termékcsere esetében ugyanazt a terméket, vagy egy, ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező hasonló terméket biztosít. A jótállási időszakban a termék alkatrészeinek cseréje ingyenes.

A JRK Waste Management s.r.o. kérheti azon kárainak megtérítését, melyek a termék nem rendeltetésszerű használatából adódnak

 

 

12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: info@kerti-komposztalok.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  •  Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
  •  Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

 

13. Adatkezelési nyilatkozat

A www.kerti-komposztalok.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a JRK Waste Management s.r.o. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk az FHB Group s.r.o. valamint a GLS General Logistics System Slovakia s.r.o. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

 

Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény (2011. évi CXII. tv.) valamint a Direkt marketing törvény (1995. évi CXIX.tv.) értelmében szeretnénk tájékoztatni, hogy regisztrációjával, megrendelésével, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név, cím, telefonszám, email, vásárlási adatok) A JRK Waste Management s.r.o., mint adatkezelő az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően áruküldő tevékenységhez, és vásárlási ajánlatok megküldéséhez tárolja, kezelje, illetve felhasználja.

Az adatszolgáltatása önkéntes. Adatait nyilvántartásunkban 5 évig kezeljük. Amennyiben adataiban változás állna be, kérjük, jelezze számunkra regisztrációja módosításával.

 

 

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó

 

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

 

Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó

 

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában),
  • számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

 

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a JRK Waste Mangement s.r.o. bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 2 munkanapon belül.

A JRK Waste Management s.r.o. által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a JRK Waste Management s.r.o. nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

 

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a JRK Waste Management s.r.o. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A JRK Waste Management s.r.o. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

 

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

 

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a JRK Waste Management s.r.o. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év).

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@kerti-komposztalok.hu email

címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

Megbízható Bolt Program

A JRK Waste Management s.r.o. igénybe veszi az Árukereső.hu "Megbízható bolt" szolgáltatását, mellyel a Vállalkozás a vásárlások megbízhatóságát, hitelességét kívánja javítani. A programban a vásárló által megadott e-mail címre a megrendeléstől számított 10 nap elteltével az árukereső rendszere egy kérdőívet küld ki. A kérdőívben megadott vélemények és osztályzások az Árukereső.huoldalán 1 nap elteltével megjelennek. A program keretében a vásárlók e-mail címe és (nem kötelező jelleggel) a vásárolt termék(ek) neve átadásra kerülnek a Naspers OCS Hungary Kft.-nek . Az adatok kezelésével kapcsolatban a Naspers OCS Hungary Kft. adatvédelmi szabályzata az irányadó..

14. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36 (1) 391-1400

Fax: +36 (1) 391-1410

URL: http://naih.hu

 

15. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a JRK Waste Management s.r.o. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

 

16. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: JRK Waste Management s.r.o.; 811 09 Bratislava, Slovakia, Grösslingova 11.

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:1

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:2

 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt

 

 

 

1) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

2) A megfelelő jelölendő

 

 

Nyomtatás
Kapcsolatfelvétel >>
Telefon +36 20 945 9666
 
 
Nem felejtett el valamit?

Kerti hulladékgyűjtő - 60 L

A kerti hulladékgyűjtő kosár kiváló társ a komposztálásban. Főleg széntartalmú anyagok (faapríték, papír) tárolására ajánljuk, amit a friss anyaggal együtt helyezhet a komposztálóba.

4 050,00 Ft

KOSÁRBA

JRK Komposztáló felszerelés

Minden, ami a komposztáláshoz szükséges lehet, most egyedi áron a készlet erejéig!
A felszerelés tartalma: komposztforgató, komposztgyorsító, konyhai kosár, 4 csomag komposztálható zsák.

8 640,00 Ft 5 940,00 Ft

KOSÁRBA